Känningar

Lågt blodsocker är INGEN höjdare....
I alla fall inte när mannen inte är hemma(eller när jag är ensam)
Hade han inte ringt så hade jag nog inte kommit upp ur sängen för att rätta till problemet.
Jag hatar känningarna.

Idag var det riktigt illa 1,7 började jag på men allting avslutades med 9,9 men det är ändå inte bra.
Som sagt om telefonen inte hade ringt så hade jag nog inte gått upp.
Svettig,snurrig och matt så stövlades det ut i köket för världens största glas med saft.
Skakigt så tömdes det i rekordhastighet.

Men allting blev bra tillslut
som tur var
Tack Tias att du tvingade upp mig!

Tog en bild på magen i morse och nu ser det ut som en gravidmage :)
Men bättre bild kommer väl snart
V36+5

Nu ska jag snart iväg och försöka hitta Mattias någonstans i Lund :P hehe, wish me luck

Är du på stranden idag?
Det hade jag gärna varit :)

Stor Kram// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0