Hemma

Nu är vi som sagt hemma, efter en tuff start på hans lilla liv så kan vi äntligen koppla av och lära känna varandra på riktigt:)

Han är en liten ängel, han är inte alls svår att ha att göra med.
Vi sitter mer ofta och tittar på honom än på tv,
Han är en liten mirakelbebis och stark som en oxe:)

Han lyfter redan huvudet själv och med lite stöd från Mattias så kan han stå upp som en vinkelhake mot Mattias överkropp. Vi kallar honom vår lilla självmordspilot :)

Jag har nog aldrig varit lyckligare
Nu har jag min lilla familj och allting fungerar fint, vi lär oss tillsammans om honom och om hur det är att vara föräldrar. Mattias är iaf en klippa och jag får nästan slåss lite för att få mysa med honom :) Men det gör min bara glad.



Sitter och tittar på dom nu medan Mattias ger Neo flaskan i soffan.
Det gör mig glad och stolt, jag är så stolt över min lilla son och jag är så glad att jag har min lilla familj:

Min bröstmjölk började sina igår så varannan måltid blir modersmjölksersättning.
Tycker det är konstigt att det bara började sina sådär, för tidigare har jag varit tvungen att tanka ut mellan 110 och 120 ml var 3e timme för att inte behöva tömma dom en timme senare igen.
Men så länge han får i sig det han behöver så är jag mer än jätte nöjd:)

Detta är livet, nu är mitt liv perfekt<3
Jag har den perfekta mannen och den perfekta sonen

Stor Kram // Petra och Neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0