Bilar,feber,frossa och kelfeber

Dagen skulle ha börjat tidigare än vad den gjorde, men det var mysigt att ligga kvar i sängen lite extra idag, jag lät Mattias sova lite längre för jag ville att han skulle vara ordentligt utvilad då hela dagen skulle gå åt att titta på bilar.

Vi började i Svedala där vi tog en tur in om Christoffer (gudfar nummer 1) :) han såg lite sliten ut och vi hade som sagt en bil att titta på men det var kul att se honom :)
Bilen var jätte fin och vi kände väl att vi bara behövde lite extra tid att tänka så vi tog ett varv bort på Mazda center i Svedala och tittade på Mazdan som vi varit och tittat på tidigare.
Felen på den bilen var fortfarandeinte åtgärdade så jag lade den bilen på hyllan, för dom skulle fixa felen och ringa sen men det var tydligen inte intressant att göra det så då kan det vara så.

Planen var sedan att vi skulle upp till Eslöv och titta på nästa, men där var stängt.
Vi hamnade ist på Peugeot i Lund och där fick vi utrett lite frågetecken angående dagens första bil.

Vi åkte tillbaka och tittade på bilen i Svedala med pappa och hans kompis i släptåg.
Pappa hade hittat ett par bilar till i Sjbo som han var sugen på så imorgon bär det av till sjöbo direkt när Mattias kommer hem från jobbet.

MEN, dagens största MEN kom när vi åkte hem från Svedala, då vände mitt fina humör från glad och sprallig till sur,grinig,ledsen,illamående och allmänt deppig. Kände redan där att jag bara ville kräkas.
Väl hemma så lade jag mig i sängen och där ligger jag fortfarande, Feber,frossa,illamående och sonen som bökar mycket mer än han vanligtvis gör. Benen gör ont och nu tycker jag att han kan komma ut.... Men det är mest för att han är i vägen för att jag ska kunna hitta ett sätt att ligga normalt på.

Mattias är iväg med Björn och Malin och grillar och badar, tycker han behöver lite ensam tid
trots att jag blir så fruktansvärt kelig när jag är sjuk.....
Konstingt nog så vill jag bli ömkad, det är ända gången som jag verkligen känner att jag behöver någon som klappar,tröstar occh myser med mig.

Känner mig allmänt kass men egentligen mest gnällig....
GNÄLL,GNÄLL,GNÄLL!!

Hur har din dag varit?
Gjort något härligt ute i solen?

Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0