Älskar

Idag har varit en mysdag med familjen.
Ikväll blir det pizza och film och sedan en promenad, jag tycker om våra kvällspromenader =)

Tycker det är mysigt att spatsera runt kvarteret på kvällarna med vagn och sambo.
Imorgon har vi att göra hela dagen och Neo ska eventuellt bli passad av sin farmor en liten stund- Inget mamma längtar jätte mycket efter... Men det gäller ju bara en liten stund så det är ju inga problem....Eller???

Under de sista veckorna av min graviditet så började jag säga att sonen kommer att komma tidigare än planerat.
På ett sätt så hoppades jag att jag hade rätt och på ett sätt hoppades jag att jag hade fel.
Men nu när allting kommer omkring så är jag glad att han kom när han gjorde, för nu när han väl är ute så inser jag hur mycket jag egentligen längtade efter honom <3

Mattias och jag har frågat oss själva flera gånger- Varför gjorde vi inte detta tidigare.
Vi planerade sommaren 2008 att vi skulle lägga pillerna. Men det dröjde ungeför 1 ½ år innan någonting hände.
Men gud så glad jag är ATT det hände.
Kan sitta och stirra i timmar på det lilla livet

Det är så roligt att man hela tiden upptäcker nya saker han gör, nya miner, nya gnäll och nya gråt.
Ibland låter han som en liten pipleksak =) det är nog det sötaste jag vet.
och innan han börjar gråta så "för gnäller" han. Dvs han ligger och morrar ett litet tag sedan kommer gråten, men så fort man plockar upp honom så slutar det.

Kan med ord verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar denna lilla varelse som ligger bredvid mig.
Och jag kunde inte ha mer tur med killen som jag valt att skaffa barn med.
Han är den finaste, bästa och mest engagerade jag kan tänka mig
Han är helt enkelt världens bästa pappa och sambo

Mattias-Vi älskar dig

Stor kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0