Snart,snart, snart

Så kommer ett inlägg med bara bilder från de senaste månaderna.
För änltigen. Snart,snart,snart så kommer laddaren till min dator :D ÅÅÅÅÅH vad jag längtar.

Snart börjar allvaret igen.....
Ganska sjukt när man tänker på det egentligen, har varit ledig i 6 månader och nu helt plötsligt ska man kastas tillbaka i verkligenheten bara sådär.
Ska bli skönt att få lite omväxling i vardagen men jag vågar knappt tänka på hur det kommer kännas att vara ifrån Neo så länge varje dag.
Helgerna de närmsta månaderna kommer vara tillägnade Neo- Det kan jag ju redan nu säga :) hehe

Det är så roligt att se på vår lilla drutt nu.
Det händer så mycket varje dag och han är med mer och mer hela tiden.
Han har en åsikt om allt och han skrattar mer och mer för varje dag.
Gladare unge får man leta efter.
De enda gångerna han är ledsen är när han är för trött eller när det har gått för lång tid mellan måltiderna :)

Kände Lillebu sparka igår.
Tänk vad fort man glömmer hur underbart det är. Och hur konstigt det faktiskt känns :)
Nu börjar det synas att jag är gravid också, ännu mer mys <3
Magen är denna gången mer spetsig och sitter längre ner än när jag väntade Neo.
Det är ganska kul att jämföra.

Tanken har varit att vi skulle få lika många bilder på magen denna gången som med Neo, men denna gången har det inte börjat synas fören nu, så det blir två bilders skillnad. Men om det inte syns så ör det ju inte lönt att fota det heller.

Nu när Neo vaknar så ska jag nog dra fram damsugaren innan Tias kommer hem.
Han är hos Naprapaten och sen skulle han köra ner till min farmor och få lite salladshjälp till i morgon :)(denna underbara sallad)

Nyår firar vi i lugn och ro hemma hos Emelie,Robban och Diva.
Dom har en skotträdd hund och vi båda är på tjocken och orkar väl inte riktigt så mycket som vi borde göra annars:) Och dessutom vet vi ju inte hur Neo reagerar på raketerna heller så det kan va bra för honom att få lugn och ro runt omkring sig.

Hur firrar du nyår?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0