kallt- EEEEH JA

Jag har nog aldrig haft så ont i händerna som haf hade idag när vi var ute och gick.
Helt galet, trots vantar så gick dessa 12minusgrader igenom....
Jag trodde alvarligt talat att jag hade förfrusit fingrarna.

Men det hade jag ikke, det var bara att bita i och få upp värmen, och det gick efter ett tag med rumpvärmare i bilen och fullt ös på fläkten.
När vi kom hem igen så blev det bad och te(min nya grej)
Neo tyckte det var mysigt att vara ute tror jag, för han somnade i vagnen:)

Imorogn blir det fullt ös
Snart dags för UL och imorgon tänkte vi gå ner till Mattias farmor och farfar och säga hej och lämna blomma. Jag hoppas dom är hemma för det blir lite oanmält.

Innan dess så ska jag ner till näset och Tias ska till sitt jobb.
Farmors specialsallad ska fixas och vem ficar det bäst om inte farmor- för det kvittar hur man än gör det så smakar det inte samma om ine hon gör den :) Även om hon själv har blandad ihop dressingen så är det ngt som saknas.
Men som sagt det blir det hjälp med i morgon.

Sedan fixa lite annat, småsaker som saka va klara för att jag ska slippa fixa det dagen innan jul- När ala andra också bara ska ha EN grej.

Men nu blir det tid med mannen :)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0