jul,jul,jul,jul,jul..... När äre jul??!!!

Herreguuuuud
Vad har hänt med mig??
Helt otroligt vad jag längtar, kan inte ens komma ihåg att jag längtade såhär mycket när jag var liten. Aldrig någonsin känt sådanhär julkänsla EVER.

Kan det ha med sonen att göra?

Jag kan verkligen inte förstå varifrån all denna julkänsla kommer ifrån...
Jag vill lyssna på julmusik,julbaka,julpyssla,julmysa och ser konstiga bilder framför ögonen om hur vi myser i soffan med tända ljus och julgodis på lillejulafton....
Vem är jag och var är Petra??!!

Jag längtar inte efter presenter och sådant, utan bara myset. Träffa familjen(dock är ju presenter ett litet plus, men jag ser det inte framför mig)
Bara att längta efter att hjälpa farmor med disken... HALLÅÅÅÅ- DISK- Det finns väl inte en människa i världen som längtar efter disk??!!

Dock är det ju tre hemska dagar kvar tills dess.. Men imorgon kommer det hända lite grejer som får dagen att gå lite fortare hoppas jag.
För morgondagen MÅSTE gå fort så att det blir lillejul, vi får ju inte glömma att det då är tjuvkik på bebis.

Nu får jag se till att bli färdig här, så kanske det kommer lite mer text senare idag, men jag lovar inget... Nu fylla magen, sen får vi se vad som händer:)

Stor JULKRAM//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0