Första natten i det egna rummet

Duktiga lilla kille!
Han sov hela natten i sitte get rum och jaf tror varken han eller vi har sovit så gott på länge.
Vi har ju pratat hur länge som helst om att vi ska göra detta, men jag tror att vår lilla latmask har suttit lite djupt.

Han vaknade en gång klckan 01:05 och var lite hungrig så han fick flaskan och somnade i maten sen sov han till 07:30. Och tro mig.. Detta händer inte annars utan han brukar gulligt nog gå upp med sin pappa klockan 6 på morgonen. Så denna morsan ångrar nu att vi inte har genomfört detta tidigare.

Mattias vaknade i morse och kände sig utvilad och likaså jag- Underbara känsla :)

Dagen har spenderats i köket, med misslyckanden... eller iaf 1 misslyckande- Lussebullarna.
Jag har aldrig gjort det förr och jag har aldrig varit duktig på att göra mjuka bullar och bröd. Men eftersom jag r den frun jag är så tänkte jag för min makes skull iaf försöka.
Men det blev inge bra..
Så det blev dessutom lite chokladkola för att kompensera, jag tyckte den var riktigt god men mycket av kolan fastnade i bakplåtspapret men den går att äta :) och det är väl huvudsaken? :)

Vi får iaf världens finaste julklapp i år
Den 23/12 är det ultraljud och herreguuud vad jag kängtar.
Det ska bli så kul, jag är så nyfiken
Och ja-Vi ska ta reda på vad det är för ngt, Jag kommer aldrig kunna hålla mig tills den är ute :) så jag hoppas att den visar vad den är för något. Så man kan börja kuckelura på namn ordentligt.

Nu ska jag passa på att ta det lite lugnt innan mannen kommer hem och det ska möbleras om ordentlig. Neo kan ju inte hålla på och sova i resesängen hela tiden.
Men i natt så fick han ju göra det eftersom vi bara provade hur det skulel fungera att sova i egna rummet. Men om jag får in hans säng där i dag så kommer rummet stå helt färdigt till helgen om jag får bestämma :)

Vad har du gjort idag??
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ni några idéer på namn än? :) Vad isåfall? :)

2010-12-07 @ 15:13:30
URL: http://metamorphos.blogg.se/
Postat av: Marie Mayer

hej, vilken trevlig julklapp ni kommer få!!! <3

jag tror det kommer att bli en tös,, så ni har en av var!!!

Lycka till o God jul!!



Kram Marie o Alva.

2010-12-07 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0