Fixat och donat

Fixat lite här på bloggen för det är ju faktisk lite orättvist att kalla bloggen för vår älskade Neo nu när det kommer ett litet mirakel till.
Kunde inte komma på något super duper bra, men det som blev det blir bra så länge.
Kommer ha kvar samma adress så att ni fortfarande kan hitta oss:)

Neo mår inte super bra idag, trött och hängig, men han ler ändå och det är det viktigaste.
Just nu ligger han och vilar och jag har precis fått undan det värsta, jag skulle behöva tvätta men det får vänta till i morgon faktiskt.
Idag blir det inte många handtag gjorda här hemma för denna veckan har varit fruktansvärt tung, börjar nog känna av graviditeten ordentligt nu, men det syns fortfarande ingenting och jag fortsätter att INTE gå upp i vikt.. Vilket på ett sätt är ganska skönt, men igår såg jag mig i spegeln och blev faktiskt riktigt ledsen över hur jag ser ut.. Det har varit en tuff period med nya utmaningar och det är klart att man ibland ser äldre ut av trötthet. Men igår såg jag även när jag tittade i spegeln att kläderna inte satt som dom skulle och benen stack ut ordentligt från axlarna.
Det är verkligen inte roligt...
Men jag hoppas att det löser sig snart.

I helgen blir det julklapps shopping. Som tur är så har vi bara julklaps spelet så vi behöver inte leta efter individuella presenter vilket jag tycker är riktigt skönt.
Alicias present står här och ska bara packas in så den svåraste är avklarad redan :)

Hur firar ni jul?
Jag längtar faktiskt lite till julafton, det brukar jag inte göra.
Men nu när Neo och Alicia finns med i bilden så känns det lättare även om det saknas någon.
Tänker extra mycket på henne runt jul, för det är ju ändå familjens högtid och det är en ganska stor del av familjen som är borta.
Men som sagt Alicia,Neo och den nya i magen gör det hela lite lättare.
Och dessutom har jag ju den finaste mannen man kan önska sig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0