Ett tag sedan

Jag skrev, men jag har verkligen inte orkat, det känns som att jag inte har hittat tid att skriva trots att jag väldigt gärna vill.
Neo är en stor kille nu.. Snart 5 månader, herregud vad tiden går fort... men jag menar tänk, en dag så vaknar man upp och så är han 15 och vill ha moppe... hmm.
Nåja, i morgon är det dags för 5 månaders kontrollen och dessutom vaccination. Hoppas att det blir samma som förra gången, dvs han var bara kelig och vääldigt mysig.

Han springer omkring i gåstolen på dagarna och leker i gymmet och nu börjar han förstå att man ska äta det som mamma trycker in i munnen på honom :)
Vi har väl börjat få in lite mer rutin men inte jätte mycket.
Han vilar ett par gånger om dagen eftersom det händer så mycket för honom så behöver han ju det.

Idag var jag hos diabetesläkaren och han tyckte väl inte att det var jätte bra att jag slarvade med mina blodsocker men han tyckte att så länge mitt HbA1c(långtidsvärde) var bra så kunde det näääästan kvitta.
Alla övriga prover var också bra, bra kolesterol och fin fint blodtryck.
Så enligt alla tester så mår jag fin fint:)
Har fortfarande inte fått lagat min dator så snart har jag tusen biler att lägga upp i ett inlägg om vad som hänt de senaste månaderna. Massa massa massa fina bilder :)

Fick ringa MVC idag för att jag har ahft otroliga kramper i magen, så jag har varit lite små orolig.. inte överdrivet men lite är man ju ändå.
Men vad hon trodde så var det inga problem, hon trodde det var ligamenten som flyttade sig. Dvs ingen fara. Det är som det ska vara.

V16
(15+3) snart halvvägs och det syns inget. Om ungefär två veckor kommer jag lägga upp första bilden på magen eftersom vi la upp första bilden i V17 med Neo så gör vi samma med denna bebisen :)

Väntar fortfarande otåligt på tid till UL...
Annars har det inte hämt så mycket i Neos liv.. inte mitt heller för den delen :P

Nu blir det lite kvällsmys..

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0