BVC

Idag åkte vi ner lite tidigare på BVC för att vi skulel utforska babycafét en stund.
Men sen när vi väl kom ner så var jag inte på humör, då det hade tagit en kvart att gräva fram bilen ur snön och dessutom sovit såligt.
Men vi träffade Jessica och Ronja en liten stund och Neo fick chansen att kräka lite på leksakerna där nere:)

Natten har varit jobbig för sonen har vaknat stup i kvarten för att han tappat nappen eller legat i fel position i sängen.. Han börjar bli mer och mer bestämd den lilla busen.
Han har fått sin andra spruta idag och han var jätte duktig, men jag och sköterskan har problem att hålla fast i den lilla rackaren eftersom han  är så galet stark i sina ben, sköterskan blev alldeles förvånad.

7575g och 65,5 cm är han nu så sedan den 29/10 har han gått upp 865g, en ganska bra ökning för en sådan liten grabb.

Idag spenderas dagen i lugnets tecken, ska faktiskt för ovanlighetens skull bara vara hemma och mysa. Ska även slå igång en film och bara koppla av i soffan.
Det händer aldrig, men idag är jag helt färdig och jag tror att det finns en liten kille som inte heller är allt för pigg

Vad gör du för kul idag?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0