Bättre,bättre,bättre

Jag måste verkligen bli bättre på att skriva... även om jag kanske inte har något vettigt att skriva om..

Har varit trött den sista tiden. Har även börjat känna av folossning och denna gången är det riktigt illa. korsryggen och höfterna är inte att leka med.
På dagarna går det bra, men kvällarna är dom helt slut, så jag kanske borde fundera på att ta det lite lugnt.. iaf fram tills det är dags att börja jobba igen.

Nu när Neo har flyttat in i sitt eget rum så känner både jag och Mattias oss mer utvilade. Och Neo verkar också mycket piggare och gladare(vilket i sin tur gör mamma gladare, hihi)
Han sover nog mycket bättre där inne när han lixom kan vara för sig själv och har lugnt och tyst omkring sig. Vi har ju ingen dörr på vårt sovrum så det var ju inte konstigt att det tog 4 timmar att natta honom när ljudet från tv:n studsade inne i vårt sovrum, Han är u dessutom nu så pass vaken och med så han vill ju se vad som händer och vara uppe när vi är det.

Blodsockret logger jätte bra och jag har faktiskt varit ganska suktig på att ta blodsocker denna veckan(så jag hoppas inte läkaren skäller för mycket på måndag)

På tisdag ska vi köpa ny bilbarnstol till Neo. För han har börjat bli lite för tjock för den andra :)
Hittade en till bra pris, men jag avslöjar inte var fören jag har köpt den ;)

Idag blir det en riktigt lugn kväll hemma, med god middag, idol final och slapp i soffan med mina killar <3

Och imorgon blir det häng med Lina och Anton, vi vet väl inte riktigt vad vi ska hitta på. Men det blir nog bra ändå. Det brukar va roligt med tant Lina <3

Nä, nu ska jag passa på att vila lite innan M kommer hem och innan middgaen ska fixas(eller ja, den fixar sig själv i ugnen idag, men ändå)

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0