Vilken snäll liten kille :)

Ja man kan inte vara annat än stolt
Höll på att svimma när jag blev väckt av Neo inatt
5½ timme utan att vakna.
Helt otroligt, redan?!
Det måste ha varit en engångsföreteelse men ändå. Han brukar ju i regel bara vara uppe två gånger under natten i alla fall
Men ändå 5½ timmes somn utan avbrott, känner mig faktiskt lite bortskämd

Idag var vi hos "tant" doktorn på BVC.
Han väger nu 4530g och är 53cm lång, han växer snart om mig :)
Allting var bra och han ligger perfekt på sin kurva, hade han varit född när han skulle så skulle han llegat lite över men enligt sköterskan så är han perfekt åter igen :)

När han föddes så missade dom att göra något öronprov, precis som dom missade att ta med honom i Teddystudien'
Men det var ju för att det blev lite hetsigt när han kom ut.
Men i vilket fall som helst så ska sköterskan på BVC se till att vi får göra ett sådant test så att vi vet om han hör. Och det kan ju vara skönt för oss att få veta att han hör ordentligt även om vi ser att han reagerar när vi säger hans namn

När sov ditt barn sin första hela natt??
För jag tror att min är på god väg om det fortsätter såhär

Stor kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Mad

Han har fortfarande inte gjort det :O haha! Men nån gång har han sovit 5 el 6 timmar ;)

2010-08-17 @ 20:47:33
URL: http://mamamad.se
Postat av: jonna

shit han är ju fortfarande hur liten som hellst!! amelia är 56 lång och väger 4 kg!! hon somnar typ vid 11 och sover till halv 6 räknas det som en hel natt?!

2010-08-17 @ 21:27:06
Postat av: Anonym

Ni har små gludklimpar min vägde 4465 när han föddes =P

2010-08-17 @ 22:47:41
Postat av: Emilie

förra inlägget var från mig

2010-08-17 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0