Varit duktiga idag :)

Ja idag lyckades vi gå upp tidigt efter ytterligare en underbart snäll natt :)
Och klockan 10 stod vi på socialkontoret och nu är Mattias även inräknad som målsman. Det är jätte skönt för mig också. Och Mattias är väldigt nöjd med att slippa bli diskriminerad.

Sedan åkte vi till Mattias jobb och visade Liten och damerna på kontoret blev alldeles till sig :)
Mattias fick ordnat med sina papper till försäkringskassan och damerna klämde lite till :)

Sedan åkte vi hem, fixade med fler papper och jag försökte även få fatt i skattemyndigheten för att höra hur det går med mitt efternamnsbyte, men det är ju så underbart att dom aldrig har tillräckligt med personal.... Så jag fick inte gjort ngt där. Sedan ringde jag till församlingshemmet och skulle fråga någon om dop. Men där hade ju alla semester.
Så nu frågar jag här, behöver dom i kyrkan några papper på Neos namn eller det är bara bestämma dag och datum och sen göra det?


Liten har varit super duktig idag.
Han var vaken cirka 2 timmar i sträck men vi fick ju "dra och slita" lite men det gick. Sedan somnade han en liten stund för att sedan vakna och vara med i ungefär en timme till.
Idag har vi tränat på grimaser och att lyfta huvud och åla framlänges. Han är så duktig den lilla.

Jag blir riktigt imponerad över hur stark han är, lika stolt varje gång han gör något som man inte räknar med


Nu får han mat av pappa, sedan blir det en promenad och efetr det så ska vi bara fylla upp lite i kylen, för det är ganska jätte tomt där...

Hur spenderar du din kväll??

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Therese ISAKS mamma

Har för mig attman INTE ska ha papper när man döps..vi fick ha med vigsellapparna ju så kommer inte riktigt ihåg..

men man skulle träffa prästenoch bestämma psalmer och sådära..

Man behöver tvunget inte vara i sin kyrka. Vi var i Dalby kyrka men tillhör St:hans..

försökte med som en gnu att få tag i folk..hopplöst, skulle fått tid i september om Isak skulle bli döpt i Lund..

2010-08-03 @ 07:53:13
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0