Underbara lilla liv

Nu har Mattias jobbat i två dagar och vi har varit ensamma.
Som tur är så har vi en väldigt snäll pojke som för det mesta sover, vakmnar när det är dags för mat eller vill sitta upp pallad i soffan och titta sig omkring och spralla med ben och armar
(Jag lovar, han r såhär snäll bara för att lura oss till en bebis till:)

Har inte hunnit reflektera så mycket över hur det har gått för vi har varit igång hela tiden och i princip lugnat ner oss när Mattias har kommit hem. Neo klagar inte(än så länge) och njuter nog bara av att bli serverad  med mat och ny blöja när det behövs

Han sover numera längre mellan matningarna. Mellan 4-4,5 och 5 timmar(mycket nöjd)
Och han växer så det knakar.
Måndag är det dags för ett nytt besök på BVC och det ska bli roligt att se hur "tjock" han har blivit:)

Ska bli bättre på att skriva
Men eftersom det är mitt i natten och jag bara ville uppdatera medan jag hade tid så får det bli en mini blogg idag.
Sonen ska rapa och sedan ska vi sova igen:)
Hoppas allt är bra med er

Stor Kram//Petra och Neo

Hoppas ni inte slutar läsa då jag blivit dplig på att uppdatera :) Tycker det är roligt att det är så pass många som faktiskt följer med Neo i hans utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0