Tänker lite...

I natt Har liten varit super snäll.
Den lilla krabaten svalde 150ml ersättning vid 22 tiden och sov som en stock fram till klockan 01, då var det dags för mer mat.
120ml till och en stor rap på det sen sov han som en stock igen. Sen ytterligare mer mat klockan 5 och sedan en gång till klockan 8.
Han äter otroligt mycket, kan inte förstå hur så mycket mat kan gå i en sådan liten liten kille. Men han är ju nöjd och det är huvudsaken:)

Trots att liten har sovit mycket så har jag legat och funderat lite i natt. Dumt men det blir så ibland.
Funderat mycket på mammsen. Undrat om hon är stolt över mig, det är det jag undrar mest hela tiden. Jag vet om att hon är stolt, men jag funderar ändå hela tiden.
Jag har ju fått det livet hon önskade åt mig. Gift och har barn och fast arbete. Vilken mamma skulle inte vara stolt :)



Morgonmys är nog det bästa jag vet, efter frukostmatningen så lägger vi liten mellan oss i sängen så pratar vi och myser med honom. Det är något som betyder mycket för mig, dom där små tillfällena som man ofta tar för givet.
Efter mammas bortgång så tar jag inga sådanna tillfällen för givet längre.
Jag är mer rädd om livet och om det jag har, för jag vet om att det kan dras bort från mig fort.
Men samtidigt så lever jag inte i rädsla att allting ska tas ifrån mig, jag är bara njuter lite mer av små stunder och är lite mer rädd om de stunder jag får.

Nu får jag gå och väcka Liten så han kan vara vaken en stund innan Lunchen :)


Förresten, här är nya bilen;)
Visst är den tjusig :)

Stor Kram// Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0