Tack

Känner att jag måste skriva ett extra inlägg och tacka för allt engagemang det har varit kring vaggvisorna:)
Känner mig lite rörd då jag inte trodde att någon skulle bry sig direkt:)
Tack snälla

Särskillt tack till Kajsa som gav mig texten till den visan jag letat efter som en galning ett bra tag innan Neo kom:)

Sedan får vi slänga in lite diabetes mitt i allt detta.
Var hos min diabetesläkare idag och vi båda konstaterade att mitt blodsocker inte kan hålla på att hoppa så pass mycket som det gör.
Vi bytte ut det långtidsverkande insulinet Latus mot Levemir
Så får vi se hur det fungerar, för just nu hoppar jag mellan jätte höga eller jätte låga värden, det finns lixom inget mellanting direkt. Och det är galet jobbigt.

Om det inte fungerar med Levemir så ska vi prova med att gå på dagvård på sjukhuset ett par dagar och det är jag inte direkt super sugen på om jag får säga det själv.
Så nu har jag tekniskt sett 3 veckor på mig att rätta till detta(för det är då jag och doktorn skamprata igen)

Värsta scenariot för mig är att få tillbaka pumpen och det är inget alternativ som passar mig direkt
Men i alla alternativ jag har så är det ju ingen som tvingar mig till någonting utan jag bestämmer ju själv
Men allt jag vill är att mitt långtidsblodsocker ska ligga bra.
Så bra som det gjorde under graviditeten.
Håll tummarna

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0