Proud parents :)

Ja det kan man lugnt säga att vi är:)
Neo är den sötaste killen på jorden. Men som förälder så är man väl partisk hehe.
Neo ligger just nu med magknip i son pappas knä och gråter lite då och då.
Stackars liten :(

Medans pappa eller mamma masserar magen så kommer där en liten fis och lite tårar, sen somnar man en stund och sen samma visa igen.
Önskar bara jag kunde hjälpa lill-killen på något sätt, men så känner väl alla föräldrar??

Idag hälsade vi på kollegorna på jobb.
Neo var nog lite uppskattat besök då dom flesta stannade upp en liten stund för att komma och hälsa och klämma lite:)

Det finaste jag har, det har jag just nu i vardagsrummet.

Världens bästa MAN- För nu är han faktiskt min man¨:)
Och världens finaste son.
Jag vet, jag är tjatig, men jag känner mig bara så lyckligt lottad.
(förlåt jag låter som en knäpp fjortis)

 <3



Nåja, tillbaka till lite vettiga saker.
Nu har vi börjat diskuttera dop och jag har försökt få tag i präst här. Men alla har semester tills på måndag så jag får snällt och fint vänta till dess helt enkelt
Men som det ser ut nu så blir det i slutet av september, beroende på när kyrkan är ledig då det föds 2 barn/dag i komunen(det var en kall och tråkig vinter verkar det som)
Nåja, det blir när det blir helt enkelt

Nu har liten tystnat, underbara unge, tänk att man älskar någon så mycket trots att han klöser dig, kräker på dig och gråter i örat på dig så att trumhinnan håller på att spricka <3
Underbara unge <3 :)


Blommor/nalle och choklad som jag skrev om igår 
Tack så super mycket, VÄLDIGT uppskattat  :)
(berättade om detta i gårdagens inlägg)

Såhär är bäst att sova tycker Neo <3
Banana style rules :)

Nu har Neoo tystnat och myser med sin pappa
Och nu ska jag mysa med dom :)

Hoppas din fredag varit bra

Stor Kram// Petra och Neo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0