Neo <3

Hittade ingen bättre överskrift så det fick bli hans namn

Skulle ju inte ha skrivit det förra inlägget för natten efter var det inte lika underbart :) Och det har det inte varit sedan dess, han har lite lustiga idéer för sig:)
Men han är lika underbar ändå:)

Han har börjat få lite ont i magen men vi fick en gammal huskur av farmor som faktiskt har hjälpt honom- Lite ljumet vatten. Funkar utmärkt.
Igår så blev han passad av sin farmor en stund medan jag och Mattias gick och såg "Predators" på bio. Vi hade en liten date, även om det bara var ett par timmar så var det skönt att ha lite vuxentid.
Mattias är ganska duktig på att  skämma bort mig och gör det ganska ofta :)
Har jag nämnt att jag är lyckligt lottad?:)


Vi hämtade Neo på kvällen och stannade kvar en stund och pratade med Mattias mamma och efter ett tag såg det ut såhär
 
Neo somnade sittandes i pappas knä :)

Har fått tillbaka min mens....tråkigt att inte slippa den skiten mer, men jag är glad att den var bprta så länge den var:)
nästan 10 månader utan, ganska skönt.
Hur länge var du utan?

Nu är nästa projelt dopet, vilket projekt dessutom.
Kyrkan som vi tänkt har fullbokat pram till oktober, då hade dom ett datum som vi KANSKE kunde få men han kunde inte säga nu på en gång om vi kunde få det eller inte. Dåligt.

Så nu får vi vända oss till en annan kyrka men det ska nog gå bra, för döpas ska han. Även om vi inte är troende så är det tradition och den vill jag gärna upprätthålla.
Ska göra nya försök på måndag och se hur det blir.

Hoppas du får en trevlig helg
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0