...Jadå

Natten till idag vat en jobbig natt.
Fylld av skrik och missnöjd bebis som inte ville sova.
Halv sju i morse efter att Liten ätit färdigt fick mamma ett par timmars sömn. Skönt.
Nu hoppas jag bara att natten inte blir den samma.

Vi försöker frenetiskt att få honom att vara vaken på dagarna så han kan sova med oss på nätterna, men det är ingen lätt match.
I magen s kändes det som att han sov när jag sov och var vaken när jag var det.
Dom säger även att om de har denna rutinen i magen så brukar dom hålla samma när dom kommer ut.
Han har ju varit ett praktbarn om man bortser från ett par kvällar, så jag gnäller inte jätte mycket :)


På fredag händer det lite grejer :)
Neo blir en månad och vi ska åter igen till BVC för att kolla hur mycket Lill-killen väger.

Tänk att vår lillakille blir 1 hel månad, det är helt otroligt hur fort det går, nu får tiden dock gå lite långsammare tycker jag, vill ju hinna hänga med:)
Men jag gissar att man aldrig gör det ändå :)

Nu blir det iaf sängen för familjen :)
Så får vi se hur mycket vi får sova i natt, det åskar ju ute som sjutton och jag är livrädd
Tur att jag har Mattias och Neo som skyddar mig :)

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0