Hes

Vår stackars lilla kille
Han är helt hes efter en kväll när han själv nog inte riktigt visste vad han ville
Tycker så synd om honom. När han börjar protestera så är hans morr helt rossligt....

Det gör lite ont i mammahjärtat att höra honom, så jag och mattias har jobbat frenetiskt hela dagen att hålla honom nöjd så han inte ska förstöra sin röst helt- Inte världens lättaste jobb kan jag meddela.
Men hans röst är trots allt bättre och det gör mig glad.

Mattias fyller 25 på i morgon och eftersom han är ledig och vi ska ha gäster på eftermiddagen, så ska han och jag fira hans födelsedag idag(söndag)
Ska försöka överraska honom med en mysig eftermiddag så jag hoppas att det inte regnar, men med min vanliga otur så gör det säkert det.

Lite läskigt att bli ensam på tisdag, har ju haft turen att ha mattias med i 7 veckor efter Neos födsel.
Så lyxen med att ha någon att bolla idéer med försvinner ju och lyxen att kunna gå och ta en dusch när jag vill försvinner också, men det ska nog gå bra. Jag kan ju inte mer än få panik ;)
Kan ju säga att jag beundrar ensamstående föräldrar.


Hur kändes det när du blev ensam med ditt barn första gången när din gubbe började jobba igen?
Hoppas ni haft en mysig helg annars

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer
Postat av: Therese ISAKS mamma

Det känndes konstigt och ovant i början, sen fick isak och jag in våra egna rutiner... så sen känndes det nästan som Krille störde rutinerna ..men det var bara närhan var bebis..

2010-08-23 @ 07:45:02
URL: http://www.kanintelevautan.blogspot.com
Postat av: Emilie

Min gubbe gick o jobbade direkt...det var tufft i början men man hittar sina egna lösningar =)

2010-08-23 @ 22:53:07
Postat av: Fanny

Jag blev ju ensam med Ella efter 2 veckor o de va scary as hell!! Första dagarna satt jag bara i soffan o vaggade henne... Tvingade även hit min mamma var o varannan dag så vår nyinköpta soffa inte skulle bli allt för nersutten :)



Håravfallet e tragiskt, men what to do! bm på fredag, ska snacka me henne om de då!



När vill du ses?

kraaam

2010-08-25 @ 20:27:49
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0