Första veckan

Ensam är avklarad.
Tufft, men ändå lättare än vad jag trodde:)
Han är snäll vår lilla kille så han gör det ganska lätt för mig

Det märks nu att verkligheten börjar kicka in, vi har varit trötta och slitna båda två men vi har försökt att inte låta det gå ut över varandra, det värsta jag vet är att bråka och det är det sista jag vill. Än har vi inte kommit dit och det är skönt.

BVC på måndag med liten för att kolla vikten
Det är ett litet matmonster vi har, han äter otroligt mycket....
Detta eviga tjat om maten... *suck*
Kvällarna är värst nu för tiden, han har fått en fixidé om att runt 22-23 är han super ledsen och det finns ingen tröst.
Men han måste ju få testa sina små lungor också:)

Lyckades ta lite fina bilder på Neo i veckan också:)

Nu väntar vecka 2 ensam och den är fylld med mamma fika,besök hos läkare,städning och ett par tvättberg som ska fixas.Eftersom jag är hemma så tar jag allt sånt, får börja göra en lista på vad som ska hinnas med på dagarna för det är ganska mycket jag har för mig när jag är hemma :)


Såhär somnade han hos pappa en dag


Såhär sov vi en annan dag:)

Han kan faktiskt vara vaken liiiite:)

Denhär bilden ska göras en förstoring av i svart/vitt


Jag ska bli bättre på att blogga jag lovar

Stor Kram//Petra och Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0