Ett litet leende:)

Idag har vi varit i Skanör hela dagen.
Vi körde ner i MIN NYA BIL strax efter 11.
Vi landade först hemma hos min farmor och farfar där vi träffade min kusin.
Där blev vi bjudna på mat och Gammel farmor fick chansen att gosa lite med Liten.

Medan Mattias försökte underhålla Liten genom att göra en massa miner innan det var dags för honom att äta så kom ett leende, vet inte om det var ett medvetet leende eller om han ens visste vad han gjorde, eller om han bara härmade pappa. Men han log en rätt lång stund.
Jag fick ett litet leende på någon sekund för någon dag sedan men det räknar jag inte eftersom det varade så kort tid.
Han ler nästan hela tiden när han sover, han är så söt, men det räknas inte som ett riktigt leende om han inte är vaken tycker jag :) 



Som det ser ut nu så kommer Liten att få sin pappas ögon och det glädjer mig :)
Hans pappa ligger inne med dom finaste ögonen man kan tänka sig, Kraftiga, tjocka, mörka, långa ögonfransar och Ljust blå ögon.
Liten har jätte långa ögonfransar men än så länge så är dom jätte ljust blonda.
 
I morgon ska vi skriva faderskaps papper.
Mattias tycker att det ska bli jätte skönt, jag också för den delen.
Det ska bli skönt att han nu mer är hans målsman, för än så länge så är det bara jag som är det. Pappan har ju inget att säga till om före dom papprena är skrivna, så det ska bli så skönt.

Har du haft en bra helg?
Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer
Postat av: Mad

Dem skrev vi när jag var gravid. En tjatig Madelaine fick som hon ville =)

2010-08-02 @ 07:33:25
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0