Bvc Nr3

I Fredags var det dags för besk nummer 3 på BVC
Denna gången höll jag på att trilla baklänges!
Det visade sig att Neo hade gått upp cirka 500g och växt 1,5 centimeter på en vecka!
Vilket betyder att den lilla är 52cm lång och väger 3970g-
Tydligen helt normalt för en liten kille som är lite tidig i livet, men jag blev ju orolig för jag tänkte att detta är inte normalt.
Men som sagt, enligt sköterskan helt normalt då han vill växa ikapp det som han saknade när han kom ut. Och då slappnade jag av igen :)

Har skaffat ny telefon med en super bra kamera och tagit jätte fina bilder på sonen, MEN har lite problem med blåtanden så jag ska försöka jobba på det och få upp lite fler bilder på honom i veckan :)
Han är mer och mer vaken, men på mindre och mindre rätt tider.
Just idag är han vaken alldeles perfekt, men annars r det jätte kul att vakna vid 12 på kvällen och ligga vaken en längre stund vid 3 matningen.
Mamma är INTE lika road av detta:)
Men vi jobbar på det och som sagt idag är han vaken på rätt tid så det gäller att passa på att prata och leka med honom:)
Njuter av varje sekund som han är vaken just nu, men jag kan tänka mig att sen vill jag inget hellre än att han ska sova ;)

Nu protesterar den lilla så nu får jag ge honom lite uppmärksamhet :)

Hoppas du haft en fin helg?
Stor Kram//Petra och Neo




Lyckades få ut denna bilden ur telefonen:)


Kommentarer
Postat av: Mad

UNDERBAR BILD!

Sådär gick Wincent också upp ;) Fast han va inte tidig ;) Men sen var han en stor bebis..=D

2010-08-08 @ 10:10:41
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0