Aktiv

Ja det är sonen idag, nu har han varit vaken i en timme och klockan slog precis 05:30.... Inte gulligt tycker mamma.
Men det är ju bara bota ihop och underhålla honom tills han får för sig att somna om igen :)
Vi väntar nu på att Mattias ska vakna, det är ju dags för honom att bege sig till jobbet snart och det är ju lite roligt att Neo är vaken så dom kanske får 2 sekunder med varandra nu på morgonen.

Idag blir det åter igen full rulle(ovanligt va)
BVC,Ringa en massa grejer,Tvätt,Städ och lite inköp.
Har börjat få skriva lista på vad jag ska göra om dagarna för att komma ihåg allt, minnet försvann ju med graviditeten :P
Mindre lustigt men det är ju bara att leva med.
Just nu ligger liten och vevar med armar och ben i soffan och verkar allmänt lycklig och definitift klarvaken.

Men trots att han är vaken nu så har han sovit bra hela natten och det var till och med så att igår kunde jag utan problem gå och lägga mig klockan 22:00. Vilket i sin tur var alldeles underbart, för då hann jag sova 2 timmar innan det var dags för mat igen.

Nä, man får väl ta tag i sitt liv och börja i någon ände- Tvätten kanske??

Vad gör du idag?

Stor Kram//Petra och Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0