Vecka 27

Haha, ja jag har varit ganska dålig på att uppdatera de senaste dagarna men det tar jag igen nu:)

Om vi börjar med det tråkiga blodsoskret så har det inte legat öpver 10mmol/l och inte under 4mmol/l så det är i mitt tycke helt godkänt.
Har inte direkt så mycket att säga om diabetesen just nu, men det känns som jag börjar komma upp för min kulle som jag haft där jag bara har varit emot allt som har haft med blodsocker att göra. Så det är u lite positivt:)

Jag och Mattias hade mysigt igår, vi gick och kikade i barnaffärer och lyckades hitta lite saker som vi behövde:)
Åkpåse till vagnen
Skötväska
Laban Lakan :)

        

Idag har jag och mattias vår dag, idag är det 2år och 3månader sedan vi blev tillsammans.
Mys,mys,mys har det varit idag.
Först en promenad i Alnarpsparken,sedan glass o lomma.
Tycker om sådanna dagar när man bara umgås och myser, det är bra för själen.

Imorgon går jag på min sista halvtidsvecka. det ska faktiskt bli ganska skönt, kanske återfå lite kontroll över saker på jobbet och kanske känna sig lite mer delaktig.
Imorgon ska jag även börja dra i papprena till mammaledigheten, fattar inte hur allt sånt fungerar så jag hoppas att jag reder ut det. Papprena ska iaf med till jobb och fyllas i av den som betalar ut lönen. Så det blir nog bra till slut:)



Hoppas du haft en mysig helg
Stor kram//Petra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0