Provtagning

I morgon är det dags för provtagning.
Ska ju äntlgen till min diabetesläkare, ser honom inte så ofta men jag vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. 
Men ändå:)

Var inne på apoteket igår för att jag skulle hämta nytt insulin eftersom det börjar bli tomt i kylen, men fanns där några recept?? eeeh NÄ.
Vill bara påpeka att jag ringde till sjukhuset för två veckor sedan och beställde nya recept.
Dom skulle finnas där idag eftersom dom själva hade klyddat så tog dom det akut och förhoppningsvis så kostar det ingenting.

När jag var på apoteket så sprang jag förbi babyhyllan, den hyllan som jag numera aldrig kan gå förbi utan att längta och titta lite extra =)
Fick med mig en nappflaska hem=) 


Imorgon är det fackmöte på jobb...suck, men man måste ju hänga med. Så i morgon blir det sen dag, börjar jobba klockan 12..kan vara ganska skönt, men eftersom jag ska hinna med en massa på morgonen så blir det ju ingen sovmorgon i alla fall. Men det får ju gå.
Snart är min sista halvtidsvecka klar, det ska bli skönt att komma tillbaka på heltid igen.
Foglossningen känns så mycket bättre och jag har väl inga direkta problem längre förutom att det är jobbigt att gå,lyfta och stå för länge.
Men det kommer gå fint, är ju ledig nästan en vecka i maj så det är ju gött=)
Men jag kan inte hjälpa att längta lite till den 28/6 när semestern börjar=)
Men mest av allt så längtar jag till Mattias semester och till Neo kommer, för då blir det flera veckors familjemys

Hoppas din dag varit fin
Stor kram// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0