Ögonläkaren

Varit hos ögonläkaren idag, det gick jätte bra:)
såg lite sämre på vänster öga än vanligt, men hon sa att det inte var någon fara eftersom jag inte hade några förändringar på ögonbotten sedan förra gången och mina ärr från operationen såg fina ut :)




Såhär konstig ser man ut efter det att ögonläkaren satt tänderna i en :P
ser ut som en sönder knarkad knarkare :P



Tog ny bild på magen igår och kan endast konstatera att jag är stor som ett hus :)
Gladeligen så har jag inte gått upp ett gram under graviditeten, men det kommer väl på slutet misstänker jag :)

Blodsockret är stabilt just nu vilket känns ganska skönt, håller mig ungefär mellan 5-8mmol/l och det är ju helt okey tycker jag:) visst, någon gång har det ju stuckit upp till en 13-14mmol/l så det är ju mindre bra, men alla är ju inte perfekta :)
Svaret på mitt HbA1c(långtidsvärde)har inte trillat ner i brevlådan än men det dyker väl in i morgon hoppas jag:)

På fredag ska jag in och se om jag kan hitta ett par nya mammabyxor, tycker det är dö tråkigt med mjukis och om man nu ska va lite fin när man ska hem till finaste Lina på fredag, så måste man ju ha iaf ett par byxor som sitter lite fint :)
Ska hem till Lina och ha fredagsmys:) 

Ska se om jag inte kan knåpa ihop en kurva till i morgon så får vi se hur allt står till och om jag fått långtidsvärdet så talar jag naturligtvis om vad det var :)

V25+2

Stor kram// Petra a.k.a Tjocko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0