Ny design

Eftersom jag är så totalt kass på allting som har med datorer att göra och skulle aldrig för mitt liv kunna göra någonting med en dator, till och med om mitt liv stod på spel. Så hittade jag idag en sida med färdiga stilmallar och tyckte denna var tjusig, den är iaf mycket tjusigare än standard grejerna som finns att välja på här.

Idag ringde farbror doktorn eller rättare sagt, tant doktorn :P
Hon hade inget att klaga på idag heller och jag är mycket nöjd med det.
I morgon ska man till ögonläkaren och kolla så att ögonen är okey, tydligen extra viktigt att göra det under graviditeten(eftersom man som diabetiker ligger i risk för att bli blind). Har opererat mitt vänstra öga en gång tidigare p.g.a blodkärl som brustit och är väl inte super sugen på att göra det igen så jag hoppas allt ser bra ut.

Har inte sådär jätte mycket att berätta om idag, men jag bjuder på en bild på den fina barnvagnen som Neo kommer att glida omkring i och ragga brudar i :)

Hoppas din dag har varit bra:)

Stor kram//Petra








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0