Lugnt idag

Idag har det inte hänt mycket i hemmet...
Blodsockret har varit upp och ner idag, hade en super känning efter jobb idag men med lite envishet så löste det sig utmärkt.
Hade känning igår kväll också, men inte lika stor.
Dock jobbigt när jag får dom eftersom jag aldrig vet hur jag ska reagera på dom. Ibland reagerar jag inte alls och ibland svimmar jag och ibland pratar jag bara på som sjutton.
Men nu har det blivit lite mer stabilt=)




Efter en insulinkänning så blir jag helt färdig, det är som om alla energi resurser blir använda. Har ingen ork till någonting alls och vill bara sova, så det kan man ju säga att jag har gjort idag.
Visserligen så har jag diskat upp lite och torkat av bordet i vardagsrummet, så lite är gjort men det är som sagt inte mycket.

Vecka 26+3 är vi i idag=) Tiden springer iväg.
Men oavsett hur snabbt tiden verkar gå så tycker jag ändå att det tar för lång tid.
Magen växer och växer, har fortfarande inte gått upp någonting i vikt, men det ska jag väl vara glad över?
gick ner 7 kilo när jag fick veta att jag var gravid, sen har jag gått upp ½ av dom 7.
Men det är tydligen inget jag ska vara orolig för =)
Som sagt, jag VÄXER


VARNING: MYCKET GRAVIDITETSSNACK =)
Om du tänker tillbaka på din graviditet, i dethär fallet dina bröst
Hur långt innan började dina bröst läcka?, gjorde dom det alls?
Jag är som sagt i vecka 26 och de senaste 4-5 veckorna har mina läckt som fontäner.
Så jag är bara lite nyfiken på hjur andra har/hade det.



Från och med Maj månad har jag tänkt gå tillbaka till att jobba heltid, eller i alla fall försöka. Så i morgon ska jag för första gången prova, jag kan när som hellst under dagen säga att jag inte orkar eller att det inte fungerar, men planen är att det ska fungera hela dagen för att på fredag ska jag,pappa och lilla Alicia umgås=)
Se om vi kanske inte kan leka i parken(i den mån jag kan) i Trelleborg och gå fika lite=) Mys,mys,mys

Ja, nu har jag nog fått sagt det jag vill för idag=)
Som vanligt så hoppas jag du haft en fin dag=)

Stor kram // Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0