Lite bättre idag :)

Idag känns det lite, inte mycket, men lite bättre i bäcken och höft.
Kan åtminstonde vagga framåt i relativt okey takt och böja mig ner(om än inte hela vägen till golvet, så halvvägs ner)

Idag efter jobb så åkte jag hem till min farmor och farfar och hälsade på för idag var min lilla tös där:)
Min älskade lilla brorsdotter


Busfrö nummer 1

Helt otroligt vad dom små liven växer.
Dagens blodoscker har ju inte legat hundra, idag har jag inte varit under 8 mmol/l även om jag gått och småduttat insulin hela dagen och inte ätit någonting mer konstigt än vad jag brukar.... Det är väl en sådan dag bara tror jag

Fick hem provremisser för mitt läkarbesök idag, funderar på att få det gjort redan i morgon bitti så det är gjort, men då kommer jag inte vara på jobb förren sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0