Kärlek,kärlek,kärlek

Ett litet kärleks inlägg idag =)
känner mig på lite extra kärleks humör idag trots veckans totala nederlag.
Är lite extra tacksam för allt det fina jag har, allt det fina som väntar och allt mys som kommer bli.

Satt och tänkte på min mamma tidigare idag, den 19:e juni är det 4 år sedan hon gick bort i skelettcanser, det går inte en dag utan att jag tänker på henne, men den senaste tiden har det varit lite extra.
Tror att det har lite med Neo att göra.
Trots att hon nu är borta så är jag tacksam för tiden jag fick med henne,(21 av 42)

Vecka 27 in i graviditeten och all kärlek som finns runt mig just nu får det att pirra i kroppen.


Mitt allt,mitt liv, min luft



Har inget direkt vettigt att skriva idag heller, men kände att jag var tvungen att skriva någonting.  Bara försöka se någonting positivt i denna veckan som bara har varit för hemsk.



Lite kärlek från helgen från Linas lilla myskväll=)

Hoppas du haft en bra dag
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0