Hmm

Ja, idag har det inte blivit mycket skrivande trots att jag varit hemma nästan hela dagen, har inte haft något direkt att skriva om.
Mannen är ute och svirar med lite kompisar till oss och jag var med från början.
Hade lovat att jag skulle passa svärmors hund så jag var tvungen att vika av lite tidigare, men annars hade jag varit med fram tills det att det var dags att gå ut och dansa, för det vågar jag inte riktigt.
Är otroligt rädd att magen skulle komma i vägen eller någons armbåde av misstag skulle träffa, jag menar en olycka händer så lätt

Nu sitter istället jag och Jackie(hunden) och myser i soffan och försöker hitta något roligt på tv, men det kan jag ju glömma....

Blodsockret idag har varit ganska okey
4,0 frukost
7,2 efter frukost
9,0 till lunch
8,2 efterlLunch

Till middagen vet jag inte för där missade jag 
Men nu på kvällen ligger det på 9,1

Har röjt undan lite i baby rummet och tagit ut det som inte ska kastas och ställt det i vardagsrummet
Ser ut lite som hej-kom-och-hjälp-mig, men det får vara så ett tag :)

Har lyckats filma när Neo sparkade idag, ska se om jag inte kan lägga upp det sen:)



Jackie ligger och sover i soffan- söting


En hel hög med babysaker
Säng
Byrå
Vagn
Kläder
och massa andra saker:)

Stor Kram//Petra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0