HbA1c

Månadsvärdet skickat med posten och nu väntar jag med spänning på att se hur pass illa det är :P
Förhoppningsvis inte allt för dåligt :)

Har lyckats ta alla blodsocker + ett par extra idag:) Tror att det är för att farbror doktorn ska ringa i morgon.
Har fått en helt okey kurva
7,9
8,2
3,7
7,1
9,2
13,3(lite värre men inte helt jätte illa)




Lite högt idag men det löser sig, håller fortfarande på att vänja mig vid att inte ta något långtidsverkande insulin på morgonen, vet inte riktigt hur det har fungerat, men jag tror att jag behöver en liten skvätt, bara en 4-6 enheter eller så kanske hjälper.

Har haft min första jobbiga natt nu, rygg och bäcken har värkt som sjutton och jag tror Neo tränar för en Karate tävling eller något, för jäklar vad det sparkas :) Han började sparka vid 20 tiden igår kväll och slutade inte förren klockan var runt 03, men som sagt, jag älskar varje sekund av det, så om jag måste ligga sömnlös ett par nätter så gör det ingenting :)

Försökte vila när jag kom hem efter jobb men fortfarande utan resultat, får se om jag somnar framför tv:n ikväll som vanligt:)

Hoppas du haft en bra dag
Stor Kram//Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0