Full dag

Ja, det har varit en hel dag på jobbet idag.
Det kändes faktiskt ganska bra, jag kände mig mer involverad i det som hände och det var inte så farligt osm jag trodde, har fått fin hjälp av mina kollegor och visst, ryggen är öm och fötterna gör ont, men det handlar som sagt om cirka 8 veckor, sen går jag på semester.

Har väl inte direkt mycket att säga idag.
Blodsockret har varit helt okey, legat mellan 6-7 mmol/l hela dagen... Rätt okey

Imorgon är jag iaf ledig och den ledigheten ska tillbringas med pappa hela dagen=)
Pappa och Alicia.
Får se vad osm händer för roligt.

Min älskade man är på gymmet och sen när han kommer hem blir det middag, fram tills dess så ska jag dö på soffan eftersom ALLA krafter bara tog slut.

Hoppas din dag varit bra
Stor kram// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0