En högst spännande dag

Frukost- 8,1.
Lunch-  10,2
Middag- 11,2
Massa sparkar och det var en jobbig natt, vaknat hela tiden och bara snurrat runt.
Har inte så mycket att berätta egentligen idag...

Inte världens bästa blodsocker idag, men allt annat har varit fantastiskt.
Mattias har fått tillbaka sitt fasta jobb, bara det var tillräckligt för att livet skulle vara perfekt igen :)

Tänkte inte blogga så mycket idag, mest be om hjälp.
Om det finns någon på denna runda jord som är duktig på hur man gör sin egen design på en blogg så snälla hör av er till mig för jag tycker att dessa standard grejer är sååå tråkiga. Vill ha något mer personligt, med egna bilder och färger,men eftersom jag är tekniskt obegåvad så är det som att be mig läsa en grekisk bok på 2 minuter :P

hoppas du haft en bra dag

Stor kram //Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0