Dålig dag för Blodsocker

Ja idag kan jag inte påstå att det har varit en vidare bra blodsocker dag, jag tog mitt första för dagen för cirka 30 minuter sedan(19:30)
Mindre bra, men alla kan ju inte vara perfekta :P Landade i alla fall på 6,3 så det var massa-jätte bra ändå :)

Idag har jag hälsat på Malin, en tjej som varit med mig praktiskt taget sedan hon föddes:)
Det enda hon kunde säga var i stil med - Men... du är gravid . haha. söt är hon iaf:)
Fick ett super fint halsband av henne/hennes familj. En "Änglapingla". Denb ska locka fram Neos skyddsängel och skydda honom nu och i framtiden.(enligt gammal indian sägen) Blev super glad, verkligen :)

Tack Familjen Nilsson<3




Eftersom det har varit en kass dag för blodsocker mätning och jag bara har tagit totalt 4 enheter insulin eftersom vi har tagit bort det långtidsverkande insulinet på morgonen så vet jag inte om jag har någonting direkt att skriva idag....
Torka kan vi väl säga :)

Får göra ett nytt försök att kanske få ihop en kurva i morgon :)

Hoppas din dag har varit bra :)
Fick du någonting speciellt till dig och ditt barn när du var gravid eller efteråt? någonting som du blev lite extra glad av?

Stor kram //Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0