Blir så matt

Idag blir det väldigt lite baby snack.
Blir bara så ledsen över att folk inte vet skillnad på mitt och ditt.
inbrott i Mattias bil exakt på dagen 6 månader efter förra gången.Men förra gången tog dom fälgarna och total demolerade bilen I GARAGET... Grrrr. Men denna gången sitter i alla fall fälgarna kvar. Så det är ju allid något.

Nu känns ´det bara blä, et inte annars hur jag ska uttrycka mig....
Ser på Mattias att han bara är så fed-up,ledsen och uppgiven. 
Man blir ledsn när man ser honom och det finns inte ett skit man kan göra för att göra allt bättre.
Jävla pack som ska på och pilla på andras grejor.

Neo har varit en liten busig baby idag, Har fortfarande inte fått i mig frukost....och det är inte jätte bra när man är diabetiker och klockan är halv 7 på kvällen....
Kräkt ett par gånger idag och bara känner hur allting växer i munnen.
Inge kul, men det blir nog bättre, är lite blek om nosen men just i detta nu så ligger bakpotatisen i ugnen och så får vi se om det går att äta

Hoppas iaf att du haft en bra dag...
Stor Kram// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0