Bio

Igår blev det inget skrivande för jag, mannen och Neos fadder och hans tjej var på bio igår.
Mysigt värre, MEN jag får ju lida för bio besöket idag.. Lite mindre roligt.
Smärtan i bäcken, lår och rygg är outhärdlig.
Jobbade som vanligt och det gick väl ganska bra, hade inte över mycket att göra och det var ju tur.

Illamånde har det också varit idag, kräkt för första gången på flera månader nu, vet inte varför men jag har väl bara en allmänt dålig dag.
Men blodsockret har varit bra hela dagen:)
Frukost:5,2
Lunch: 6,0
Efter Lunch: 6,5
Middag: 6,3

Har ju precis svalt middagen så de två sista sockrena är inte tagna än.
Men förhoppningsvis så är dom lika fina:)

När vi var på bio igår så ville jag visa Mattias två jätte söta pyjamaser som jag sett och tyckte att dom ska Neo ha, tanken var bara att visa honom dom, men innan jag hann blinka(och framför allt springa ifatt) så stod han vid kassan och betalade.
Super söta från H&M


Han kommer att bli sååå cool:)

Har varit runt på säkert 2000 baby affärer för att hotta små små tunna mössor men har IKKE myckats hitta förren igår, dom är alltid slut när jag ska ha, så tog även tillfället i akt att smyga in dom när vi stod i kassan.

Nu blir det nog soffan för resten av kvällen för jag är helt färdig, vill hugga bort min högra sida av kroppen, men det är nog bra i morgon igen, är nog en nerv eller något som har kommit i kläm.
Men som sagt ingen bio förren Neo har kommit:)

Stor kram// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0