Barnmorskan

Var hos barnmorskan igår, hon sa inte så mycket, hon lyssnade på Neos hjärta och sa att det lät fint och sen var det väl bra med det.
Urinstickan som man pinkar på varje gång sa samma som alltid: Inget socker, inga syror,ingen äggvita.
Så det var ju super bra :)

Blodsockret igår låg ganska stabilt hela dagen 5,7 till frukost
                                                                   7,2 till middag
                                                                   9,3 efter middag 
                                                             och 7,2 vid sängdags 


Och dagen började med ett socker på 3,7
ska gå och ta ett till nu så mannen blir glad på mig :)

Emelie och hennes kille var här igår och jag kan fortfarande inte beskriva hur skönt det är att ha någon att prata diabetes med, helt galet skönt, har väl inte riktigt insett det förren nu.
Men man behöver iaf någon och har man då turen som jag att hitta någon med liknande problem så blir det inte lika jobbigt att tacklas med.


Nästa ultraljud är bokat till den 14/5, jag längtar så jag håller på att dö :)


Stor kram// Petra


Neo vecka 17+2



Kommentarer
Postat av: Annellisaa

när är det han kommer?

2010-04-10 @ 15:35:52
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ska komma den 31/7 =)

2010-04-10 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0