Bankar och bultar =)

Ja herregud vad det slåss och sparkas idag =)

Idag går vi in i vecka 25, bara 15 veckor kvar och 110dagar.
Undviker hellst att säga hur många dagar det är kvar eftersom det får det att låta så mycket längre.

Det ser nästan lite alien-aktigt ut när han kickar där inne, men jag älskar varje sekund av det.
Idag vill jag inte påstå att det har hänt så mycket för vi råkade sova bort hela eftermiddagen :), det är inte klokt vad det är jobbigt att vara uppe längre än till klockan 22 på kvällen :)

Sitter och funderar mycket på allt som kommer förändras när Neo kommer, allting till det bättre iaf :)
Har fortfarande inte tagit upp den fina resesängen ur kartongen, men det känns nästan som jag måste göra det bara för att få en bild:)

Dagens blodosocker har inte varit många
Ett i morse på 9,3 och ett i eftermiddags på 7,2. Inte super dåligt om jag får säga det själv men ändå.
I morgon blir det HbA1c(månadsvärde på blodsockret) ska bli kul att se om jag har kommit ner til normalnivå eller om det stuckit iväg igen....tror nästan att det har gått upp om jag ska vara helt ärlig, men som sagt vi får se:)

Jobb i morgon som vanligt.. Det är ganska skönt att ha det ändå, ha något som man får upp rumpan ur sängen av :)

Jag längtar så efter min son.

Nästan ultraljud är den 14/5 och då ska vi på blodflödes kontroll och gå till läkaren, så fram tills dess så händer det inte speciellt mycket.

Men jag ska försöka skriva lite varje dag, även om det kanske inte blir så mycket :)

Stor Kram//Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0